onsdag 24 februari 2010

Yes i'm boooring

Din kropp:
hur lång är du: 174 Cm
hur mycket väger du: ca 60
vilken sko storlek har du: 38
är du nöjd med din kropp: Yes
skulle du kunna plastikoperera dig: haha ja ni har väl läst tidigare inlägg?
välj en sak du tycker är fulast på dig: öööhm.. svår fråga
vilken ögonfärg har du: blå
vilken hårfärg har du: naturligt blond men nu är det lite olika haha
har du lång överkropp: mja.. den är propertionerlig till underkroppen skulle jag säga
har du långa armar: Det tror jag nog haha
har du långa naglar: nej får inte ha det på jobbet...

Dina känslor, tankar och humör:
hur är ditt humör nu:
Trött
vad tänker du på just nu: Vad jag gjort moder natur för att få detta väder
saknar du någon just nu: Ja
gillar du någon: Ja
är du kär: hm, ja
är någon kär i dig: det undrar jag också
älskar du någon: Jag älskar inte någon, jag älskar några
hatar du någon: Hata är ett starkt ord men ja det gör jag nog
hur är du om du är hungrig: Hhi hungrig såklart!
hur är du om du är trött: Trött? haha
om du sovit i tre timmar: Är jag antingen tröööött eller super speedad

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta:Tror att Malin passar mig rätt bra
du skulle egentligen velat bo: Trivs i sthlm men grekland vore NAAJS
din högsta önskan är: att få vara lycklig resten av mitt liv
du skulle vilja ha: Värme, större lägenhet, mycket pengar och ja.. sen har jag nog allt

1 kommentar:

vilma sa...

jag är förkyld så jag är hemma! så det är väl lite sådär:( hur är det själv??