onsdag 24 februari 2010

Onsdag

God morgon på er!
Idag är jag ledig så jag hade kunat sova hur länge som helst men mr. Hellman skulle såklart ringa och väcka mig... inte okej!



Ska städa lägenheten så att den är tiptop , diska och annat "kul" ska även ta mig ner till tvättstugan och tvätta handdukar och sängklader. Jäääääätte kul ..not men sånt som måste göras och inte gör sig själv. Det värsta när man bor själv är nog att man inte kan skylla ifrån sig på någon annan för det kan ju inte ha vart någon annan här och stökat ner. Eller nu har ju emilia vart här och hjälpt till att bygga på diskberget.. åandra sidan hade jag kunnat diska allt eftersom istället för att spara till ett berg, menmen jag gillar att städa allt ordentligt på en gång känns som att det blir renare då. Att plocka lite idag sen städa lite imorgon och tvätta på fredag fungerar inte för då märks det inte på en gång att man faktiskt har städat. (dagens i-lands problem?)


Nej nu ska jag äta lite frukost innan jag börjar med dagens bestyr

Tjingaling bitches

Inga kommentarer: