fredag 10 juli 2009

Virus eller bakterier?

Hej på er !
Hoppas att ni inte har saknat mig allt för mycket ;) Kom precis hem från vårdcentralen och läkaren sa att det förmodligen är det gamla viruset som har gjort en liten comeback men att det inte kommer att bli lika illa som sist så jag kommer alltså inte vakna av andnöd vilket känns skönt.
Däremot ska jag tillbaka dit tidigt på måndag morgon för att göra en bakterieodling ifall att det skulle ha smitit in några objudna liksom. Har jag då bakterier i halsen så kommer dessa att behandlas och sen kommer jag att få en tid för att operera bort ´halsmandlarna vilket känns otroligt skönt. Jag kommer nog låta operera bort dem även om det inte är bakterier för så länge som de har besvärat mig så kommer det att bli otroligt skönt att slippa dem!

Har tyvärr inte tid att blogga så myket mer just nu, ska snabbt göra mig iordning och möta Johanna i sickla för hon ska köpa högtalera till sin dator och så ska jag passa på att lämna halstabletter och ett recept på allergi medicin till Jonas som jobbar i Sickla.

Ni blir dock inte av med mig helt, kommer självklart at hålla bloggen uppdaterad via mobilen, blir väl som vanligt inga lägre inlägg men mycket bilder! Så håll utkik och glöm inte att kommentera mera, ni läsare blir fler och fler varje dag men inga kommentarer.. Skriv vad ni vill jag svarar på allt som inte är kränkande!


Later on!

2 kommentarer:

bitte sa...

Ingen reklam tack

Moa sa...

Svar: Ja jag får så mycket reklam om det där just nu, inte så kul kan jag säga :P

Ha en fin fredag iaf =)