fredag 10 juli 2009

Äntligen fredag! Eller?

Godmorgon på er!
Hoppas att ni har sovit gott, det har tyvärr inte jag gjort.. Började igår kväll känna att mina halsmandlar blev svullna och smärtade och när det var dags att gå och lägga sig så var de alldeles för stora för att egentligen få plats i min hals.. Ni ska se idag! Jag fattar inte hur det gick till för jag slutade med penicilin för halsen för ca 1,5-2 veckor sen och nu är skiten tillbaka. Hur fan är det möjligt? Jag som ska börja på nytt jobb och allt på måndag, jag har inte tid med de här jävla halsmandlarna! Ska försöka få en remiss till en riktig öron/näsa/hals läkare som kan operera bort dem till hösten. Hoppas!
Hjälp mig!
Jag ska iallafall ner till vårdcentralen och träffa en läkare om 2,5 timme så jag ska försöka få något åtminstonde starkt smärtstillande så att jag kan jobba på måndag utan att dö av smärta. Vore ju kul om man kunde njuta av första dagen liksom .

Nej nu ska jag krypa ner i sängen ett tag till innan det är dags att röra sig emot vårdcentralen. Mormor sa alltid till mig när jag va liten att man ska sova mycket när man är sjuk så då gör jag det !



Later on bitches

Inga kommentarer: