måndag 4 maj 2009

Jobbigt va?


Hola bitches!

Vet ni vad jag har gjort? Det började med att jag och Jonas käkade middag, ja det där med falukorv som jag nämnde i föregående inlägg. Sen satte vi oss i soffan och började kolla på CSI, dock såg vi bara ca 15 minuter innan vi hittade på annat...;)


När vi sedan satt och kollade igen så kom Jonas fram till att han var sugen på sorbet och jag fick ett otroligt glass sug så vi tog en liten promenad till konsum där vi inhandlade en B&J en skogsbärs sorbet, en multivitamin juice och en fläder juice. Och nu sitter vi och kollar på ballar av stål och jag vet inte vad ni tycker men min favorit för kvällen är "en jobbig jävel" hans grej är typ att göra vardagen lite extra jobbig för random folk. Rätt kul faktiskt. Så det är något ni borde se. Missar ni så kan man gå in på http://www.kanal5.se/ och kolla på alla avsnit om och om igen.

Bild tagen från kanal5.se

Aufwiedersehn



Inga kommentarer: