tisdag 28 april 2009

Frustration

Just nu hatar jag blogger. vet ni varför? Det går inte att mobilblogga... gaah! jag blir tokig!
Det är nämligen såhär att jag har en ny mobil, dvs inte den som jag startade med i bloggen och då när jag bloggar ifrån den så kommer det till en helt ny blogg (inte denna alltså) och jag har försökt på alla sätt och vis för att inläggen från den nya mobilen ska komma till denna blogg men det villv verkligen inte fungera. Hur ska jag göra?
Är det någon som har haft samma problem som mig och löst problemet eller någon som vet hur man gör? Hör av er till mig, antingen i kommentarsfältet eller till min mail.

Är mycket tacksam för hjälp då mobilbloggning är det major thing i denna blogg eftersom att jag inte hinner blogga så mycket när jag är hemma. Så come on now and help me!



Auf wiedersehn

Inga kommentarer: