fredag 20 mars 2009

You want a piece of me

Hejsan hoppsan allihopa!
Allt bra med er? I guess, det är ju fredag =) Inte vilken fredag som helst heller! Eller jo, för er är det kanske vilken fredag som helst, eller så kanske ni som jag har en väldigt speciell fredag. Kul för er isåfall!

Men varför den är speciell vet jag inte om jag ska berätta? Jag ska iallafall ha det väääligt mysigt ikväll ska jag säga er, kan ju nämna skumbad och champagne, resten får ni lista ut själva. Hehe

Nej, nu ska jag städa lite, ser rent ut sagt för j**ligt ut här hemma, grus i hela hallen och kläder överallt, jobbigt..... Jag kanske återkommer senare, annars ser ni mig inte förrän imorgon.

Ifall att jag inte kommer tillbaka idag så får jag önska er en riktigt trevlig fredagkväll och hoppas att ni kommer att ha det lika trevligt som jag!

Ciao!

Inga kommentarer: