lördag 21 mars 2009

Su fucking cute

Från: Jonas Hellman 11:53
Min kärlek, mitt liv och mitt hjärta är ditt! Det är dig jag lever för och vill göra det resten av mitt liv! Ibland blir det knas mellan oss men det är inget som ska komma i mellan oss. Jag försöker vara den bästa pojkvännen för dig men ibland kan det vara svårt. Du ger mig så mycket och vill ge lika mycket tillbaka! :) Du har visat din kärlek till mig och jag vill visa lika mycket kärlek till dig!

Jag vill alltid hålla kvar vid dig, jag vill alltid somna in brevid dig och vakna upp tillsammans med dig! Jag har aldrig delat mitt liv så mycket som jag gör tillsammans med dig. Tack för en underbar kväll igår, kommer aldrig att glömma den. ♥
Jag Älskar Dig Mer & Mer För Varje Dag Som Går!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Tack för att du finns för mig!Din Jonas!


Hur underbar är inte denna kille? Kan man låta bli att va kär i någon som är såhär? NEJ det går inte. Jag älskar dig precis lika mycket din lilla filur, och trust me. Jag kommer aldig att glömma kvällen igår, aldrig!
Jonas, jag är din bara din och du är underbar!

Inga kommentarer: