torsdag 18 februari 2010

Tack för idag, slut för idag

God kväll!
Har precis kommit hem efter att ha vart på bio med Emilia & Tobbe som ni vet. Vi såg filmen precious som vi alla har velat se och förväntningarna var minst sagt höga.
Så hur var filmen? Den levde iallafall inte upp till några av mina förväntningar... Ärlig talat så tycker jag inte att den var bra över huvudtaget men vill ni se den så gör det, alla tycker ju trots allt inte som jag även om ni borde det haha skämt åsido.
Nej nu är det dags för mig att borsta tänderna med min super eltandborste och sen krypa ner under täcket, är för första gången på väldigt väldigt länge galet trött. Rätt skönt att vara trött faktistk så nu tänker jag utnyttja det och sova tills jag vaknar av mig själv imorgon och inte någon j*vla väckarklocka.
Fast med min tur så lär jag väl vakna vid 7-8 och vara klarvaken haha.

Tjingaling bitches

Inga kommentarer: