torsdag 18 februari 2010

Nej jag har inte en glad dag, rätt gissat!

Det här är inte kul längre.. jag har tröttnat!
och jag har tröttnat på att ta din skit och jag kommer inte under några som helst omständigheter att varken publicera eller svara på dina kommentarer. Du är en liten tönt som ska ge fan i mitt liv. Äckelunge är vad du är, en äcklig tjej som tydligen inte har något liv.. eller så har du det men vill hellre ha mitt (varför du nu vill det...bra fråga..)

Men vad jag vet så har jag inte gjort dig ett skit inte ens sagt hej (kanske är det som är problemet för dig) för jag har aldrig velat säga hej till dig.
Och tro inte att du känner mig för det gör du verkligen inte, lägg ner med dina omogna bitchfasoner annars måste jag ta till med andra knep och det vill varken du eller jag.

Koncentrera dig på ditt så tar jag hand om mitt okej?
(och nej du behöver inte kommentera dett för som jag sa.. lär inte hända att jag ger dig plats på min blogg annat än detta inlägg, grattis nu fick du lite attention.. dock inte av den fina sorten kanske)



Tjingaling bitches

Inga kommentarer: