fredag 19 februari 2010

Housewife

Hola Amigos!
Jag har precis städat hela lägenheten (igen..!) och jag undrar vart allt damm kommer ifrån? Och hur kan det sammlas så mycket damm på en vecka? Jag fattar inte...
Diskat har jag gjort också, och det är nog det tråkigaste som finns! Dock så blev det action i köket när jag skulle ge mat till Jonas vandrandepinnar och två hade rymt och satt sig uppe på buren istället för i usch obehagliga småkryp :S
Nu är jag iallafall trött på att städa och tänker inte göra det på ett bra tag igen höhö (lär ju få städa efter helgen...)
Ska snart hoppelihoppa in i duschen och städa mig själv också sen kommer Madde och Johanna förbi en stund tror jag inann det är dags för mig att bege mig hem till min käre mor som ska sponsra fattiga lilla mig med pengar. Tackar för det :)
Nu ska jag sätta på najs musik och duscha och fixa iordning mig!
tjingaling bitches!

Inga kommentarer: