onsdag 17 februari 2010

Bitter? Inte jag inte!

Alla har tjatat hela dagen om att det har snöat och snöar så himla mycket. jag trodde att det va ett skämt men nu, alltså kl 10 över 3 så kommer snön till mig, klurigt... Det snöade vid gullmarsplan 8 imorse.. tar det verkligen så lång tid för snön att komma hit eller har gud skonat mig?

Hoppas på det sistnämnda men det är nog det som är minst troligt haha

Tvätten ligger i torktumlaren, eller ja lite hänger i ett torkskåp och om ca 45 minuter så måste jag ta mig ner till tvättstugan för att ta reda på skiten... Vika ihop och lägga allt på rätt ställe, para ihop strumpor som inte alls vill bli ihopparae.. och så det värsta.. Jag måste bära upp skiten till lägenheten, det är ju freaking skittungt?!

Jag skulle verkligen behöva en stark man som tvättade åt mig haha.


Tjingaling bitches

Inga kommentarer: