torsdag 21 januari 2010

Music is my life

Det är underligt att man kan bli på ett visst humör av viss musik. Eller det är inte konstigt mer faschinerande..

Att man dras till viss musik när man är på visst humör också.

Idag har det vart lite upp, ner, hit och dit med mitt humör..

Det började bra, då lyssnade jag på Shakira
Jag började fundera på livets under och blev deppig då blev det Lykke Li & Winnerbäck
Jag kände mig gråtfärdig, lyssnade på Robert Pattinson & Bon Iver
Började städa och komma igång, lyssnade på Lady gaga

Nu är jag fruktansvärt trött och behöver kärlek,närhet och ömhet och lyssnar nu på Taylor Swift och Kent.


Ett liv utan musik är inget liv värt att leva.
Musik är en livsstil, en hel värld.


Nu orkar jag inte skriva mer ska krypa ner i sängen och drömma om kärlek

Inga kommentarer: