tisdag 26 januari 2010

Halv 3

Är man knäpp om man har vart vaken till och från sedan kl 8 men ska masa sig till affären och köpa frukost nu?
förmodligen..

Men det är så med mig, jag äter inte som alla andra. Inte för att jag inte vill utan för att jag kan inte äta om jag inte är hungrig.
Det brukar alltid bli såhär på sommaren men min kropp verkar ha börjat i förtid iår..?
hur som helst det har ingenting att göra med att jag inte vill äta vilket många tror utan snarare att jag tror på att kroppen säger till när den beöver något, börjar magen kurra som den precis gjorde nu då är det dags att äta helt enkelt.

Känner man att man är törstig ja då dricker man något, inte svårare än så!


Folk analyserar alldeles för mycket tror jag. Bara för att jag äter min frukost nu (eller ja om ca 15 min när jag köpt den) så kommer lunchen att ta stryk och jag kommer kanske bara äta en liten middag.. Ja bara för att det är så så tror folk att man har någon ätstörning vilket absolut inte stämmer på mig, jag har aldrig haft ett psykiskt ohälsosamt band till mat. Kanske för att jag alltid varit smal och skitit i vad andra säger när det gäller vilkt och utseende och aldrig kännt pressen på att banta.

Jag är nog en av få tjejer i detta land som inte har testat en enda bantningskur, det känner jag mig faktiskt lite stolt över.
Jag är nog fan den enda som inte varje år ska träna inför beachen haha, som jag sa till en vän förrut jag är naturalborn och behöver liksom inte göra så mycket för att se ut som jag gör, det liksom löser sig av sig självt (peppar peppar ta i trä) haha .


Nej nu kurrar magen jääävligt mycket dags att kila till konsum!





later bitches

2 kommentarer:

ida sa...

hur blev hårfärgningen ? :)

ida sa...

lägg upp en bild ;D