fredag 16 oktober 2009

Yeeeeeeeeeeeeeeij!

Hejsan!
ja, jag vet det var en vecka sen jag bloggade och jag som skulle böja ta det här lite mer seriöst nu.
Det gick sisådär för jag tänkte att jag skulle blogga från mobilen men den ville ju inte och gick sönder....

Men!!! Idag, vad tror ni händer då? Jo om några timmar ska jag möta upp Fia i stan för att hänga runt i stan lite innan jag börjar jobba och gissa vad vi ska göra då? Jo, jag ska hämta min nya telefon!!!

Jag har haft lite bestlutsångest över vilken telefon det ska bli men tillslut så bestämde jag mig iallafall för att det blir sonyericssons nya touchtelefon, Satio.

Jag har längtat äckligt mycket efter en ny telefon och nu ska jag äntligen få det!

Byebye med dåliga bloggbilder säger jag bara, sation har en kamera med 12 mp och blixt å grejer!


Later on fuckers!

1 kommentar:

Monia sa...

hej, vilken fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

Kram!