torsdag 22 oktober 2009

Rubrik

Ibland är det verkligen tråkigt att jobba kväll, eller det tråkiga är inte att jobba det tråkiga är innan. När man är hemma och inte har någonting att göra.

Vad ska man göra när man har duschat fixat sig iordning zappat igenom alla tv-kanaler och upptäcker att det bara visas skit på förmidagarna och det är 3,5 timme kvar innan man börjar jobba..? Det är verkligen helt värdelöst.

Det är faktiskt bättre när man typ måste tvätta och hänger i tvättstugan i 3 timmar, då har man iallafall något att göra..

Som tur är ska jag möta Emilia i stan vid 3 för att äta.

En sak som dock är bra är ju att man inte behöver gå upp jätte tidigt, tur för mig som är äckligt morgontrött.

Ska sluta klaga nu, imorgon är det fredag. Jag jobbar öppning sen ska jag leta efter nån schysst tröja/tunika inför kvällen medans jag väntar på Emilia som ska klippa sig och slinga håret.
Kanske blir det ett glas vin på Bolero med Tobbe också innan vi drar hem och äter middag och fixar iordning oss.

Återkommer senare !


Auf wiedersehn

Inga kommentarer: