torsdag 1 oktober 2009

Fail

Ja, det där med mer uppdatering gick ju inte så bra som ni ser...
Det verkar som att min mobilkamera har dragit sig tillbaka, sagt upp sig helt enklelt.
Hur mycket jag än fixade och trixade så ville den inte fungera... tur att jag får min nya mobil om 3-4 veckor... Hur tråkigt är det inte att ha en kamera när den ändå inte fungerar? Synd att man inte kan blogga via en digitalkamera, skulle bli fantastiskt bra haha.

Nog snackat om kamerahelvettet, nu ska jag ta tag i mig själv och lägenheten.

Först ska lägenheten städas finfint, sen är det dags att ta hand om sig själv det blir ansiktsmask, benrakning, kroppsskrubbning och insmörjning med bodyshop's fantastiska bodybutter med en UNDERBAR doft av granatäpple. MUMS!

Later on bitches, funderar på om jag ska lägga upp bilder på lägenheten här på bloggen, har ju flyttat från tyresö så numera huserar jag i bagarmossen, mycket trevligt.

Men som sagt.

Later on

Inga kommentarer: