torsdag 8 oktober 2009

081009

Hejsanhoppsan i lingonskogen!
Är helt nyvaken, ja alltså jag somnade när jag kom hem vid 5 tiden och nu har jag stigit upp. Kanske inte så smart när man vet att man inte kommer att kunna sova ikväll då...
Menmen vad ska man göra när man kommer hem ifrån jobbet och är dödstrött..?
Igår var jag ju som sagt på laroy och spanade in david günter under tävlingen och som jag trodde så vann han. Stort Grattis!!
Det här kommer så att ni vet bli ett av de mest osammanhängande blogginläggen i sveriges historia, hoppas att ni har överseende.
Imorgon är det (äntligen!) fredag. Börjar dagen med att jobba, slutar dick 14.00 så inget att klaga över.
Sen lär jag på något sätt slutligen hamna på Metro för en skön kväll med vänner från alla håll och kanter, häng med vettja!
Nu ska jag försöka bli piggare genom att äta fiskbullar med potatis, yummie :)
Later on bitches

Inga kommentarer: