lördag 11 juli 2009

Tv tittande

Hola!
Blev ingen mobilbloggning, har helt enkelt inte gjort något intressant:P Hängde med grabbarna som skulle handla proviant till kvällen ner till centrum och mötte Johanna där och gulliga som de är så glömde Jonas att säga att de skulle till stan direkt. Självklart fick jag inte plats i bilen så en jävla tur för honom att jag tog med mig busskort.. Annars jävlar haha!
Sen jag kom hem så har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt, kollade på Moma's Boy's på 3an och kan bara säga, herregud. Vilket jävla program alltså, skrattretande värre men nog talat om det, nu ska jag njuta av ensamheten ett tag till innan Jonas kommer hem.
Sitter och äter mina havrebollar samtidigt som jag sitter och kollar på supersize vs superskinny. Känner mig lagon myttig men vafan det är lördag!
Later on bitches

1 kommentar:

gabriella sa...

Hehe skön inställning, jag tittade också på superskinny och det, skrämmande eller hur?
Oj vad duktig du är! Gör du några åt andra?