torsdag 9 juli 2009

Lite rikare, eller mindre fattig ?

Hej på er igen!
Nu har jag testat att änvända woopa.se för att tjäna pengar på min blogg /Via internet. Upptäckte att man inte alls behöver ha en blogg för att tjäna enkla och snabba pengar men har man en blogg så är det lättare att göra reklam för sidan och värva människor.
Som sagt så skulle jag ju återkomma med hur det går för mig och jag har testat lite erbjudanden och annat på sidan. Sammanlagt har jag ängnat mig ca 15 minuter åt allt och tjänat ihop 80;- . Inte illa för 15 minuter! Skulle detta va ett riktigt jobb så skulle man kunna säga att jag tjänar 320;- / timme och det blir för en heltids anställd 51200;- (innan skatt) inte illa!
Så har ni inte blivit medlemmar än så bli det nu, det är faktiskt värt det!

Inga kommentarer: