tisdag 14 juli 2009

Ännu en filmkväll

Godkväll!
Allt bra med er? Haft en bra dag? Jag har haft en superdag. Började dock med att jag vaknade av att grannen borrade men that's life.
Har vart i stan hela dagen med madde, började som ni vet med en sen lunch på Helmer's café mycket mysigt.
Efter det blev det spring i en massa affärer och jag fick faktiskt med mig nya underkläder, en tröja , ett skärp, GRYM hårinpackning och hårspray. Kan visa bilder imorgon för just nu sitter minneskortet i ps3an för att vi ska kolla på film.
Vet inte vad det blir fär film ännu men sällskapet blir iallafall Jim, Stephanie, Sebbe & Assor. Självklart är även Jonas med men han bor ju här haha!
Ska gotta mig med vanilla coke och cholad. MUMS!
Som ni märker så har jag absolut ingenting att skriva men tänkte att något kan jag nog ihop så det är lite rörigt men det var ju tanken som räknades!
Later on bitces

Inga kommentarer: