tisdag 30 juni 2009

Boende

Hej snyggingar!
Jonas har precis åkt iväg med sina vänner till strandbadet här i tyresö men den sranden är ingen höjdare, den är liten och så är det bara massa småbarn... Men vill de bada där så gärna för mig.
Jag ska ner till centrum och möta Johanna om en halvtimme så ska vi köpa lite mat och sen drar vi till albybadet som också ligger här i tyresö.
Denna halvtimme innan bussen går ska jag ägna åt att leta efter en lägenhet till mig och jonas eftersom att vi i princip blir utslängda den 15 september.... Vi hade en jätte fin och jätte mysig lägenhet som vi hade tillträde till den 1 Juli men den har blivit brutalt stulen, inget jag gillar men kan tyvärr inte göra så mycket åt saken. Det är ganska synd, ville verkligen flytta in där. Lägenheten var perfekt för oss två och hur mysig som helst.. Men nu har en människa tagit den ifån oss.... INTE OK! Får man verkligen göra så? Jag tycker inte att man borde det iallafall.

Speciellt inte när det är svårt att få lägenheter i sthlm just nu... Jag har inte lust att bo på gatan liksom och att flytta hem igen är inte ett alternativ. Hoppas att denna människa förstår vad hon har ställt till med för mig.

Jag skulle inte banga på att bo i detta hus

1 kommentar:

Sanna sa...

vad hände med lägenheten? hur "tog" nån den?? :(