tisdag 5 maj 2009

Varning för känsliga läsare, här håller vi på med påhopp!

Hey Bitches!
Ja, nu fick alla en chock! Är det sant att jag bloggar på dagtid? Yes, helt sant och jag vet att det inte har hänt på alldeles föör länge, ursäktar mig för det och ni har inget annat val än att respektera det, haha!
Så vad ska underbara jag blogga om en grå dag som denna? Ärligt talat så vet jag inte. Jag är lika oförberedd som jag var på varenda matte prov i ettan (på gymnasiet alltså.)
Kanske ska jag ta upp en av mina absoluta "favorit" bloggar.. Ja det ska jag nog.
Personen som bloggar är en liten blondin vid namn "Dessie" vem är då denna lilla tjej?
Jo, jag vet egentligen inte så mycket om henne eftersom att jag inte känner henne, å andra sidan så är jag som jag är och tänker brutalt dömma henne efter vad jag sett och hört, för jo jag har både sett och jobbigt nog hört henne i det verkliga livet. Har man varken sett eller hört henne så bjuder hon på små "gulliga" videoinlägg där hon konstant sitter och pillar med sitt sönderblekta fakehår. Inget illa mot er som har extentions, det kan vara skitsnyggt om man gör det bra men det gör inte hon...Synd för henne, kul för mig ;)
Så, hur ser denna lilla filur ut? Som jag sa nyss så har hon lååånga blonda extentions som inte ser riktigt kloka ut. Hennes favorit färg är rosa, svårt att lista ut va? Hon går alltid runt och är morrotsfärgad i ansiktet, eller morrotsfärg är inte rätt, snarare otvättad nyupplockad jordig morrot. För att inte glömma de vita läpparna som hon säger är rosa vilket de absolut inte är...
Enligt henne är hon inte orange heller utan bara brun eftersom att hon solar solarium ca 2ggr/dag alla dagar i veckan. Då undrar jag snabbt, hur kommer det sig att hon är 10 nyanser mörkare i ansiktet än resten av kroppen? Solar hon enbart ansiktet och inte kroppen eller vadå? jag får ärligt talat inte riktigt ihop det.
Så varför stör jag mig på henne? Alla får väl se ut hur de vill?
Egentligen så stör hon mig inte (men ingen av er kommer ju att tro mig nu, don't care) jag tycker att hela hennes beteende är rätt komiskt. Om ni tar en titt in på hennes blogg så kommer ni snabbt att upptäcka att hon inte tycker att hon är så jävla bra som hon säger och att hon otroligt ofta sitter och säger emot sig själv. Klurigt det där men vad ska man begära av någon som är född 1994 (14 åring alltså) och knappt går i skolan för att hon "inte orkar" ja, en sak som är säker. I mina ögon är hon ju inte den smartaste tjejen i världen. Men vad vet en stackars 19 åring som jag om små uppmärksamhetssökande 14 åringar? Inte mycket alls utöver det jag just skrev. Och nu vill jag inte ha en massa klagomål från en hel hög med 94'or för jag har inte sagt att alla som är födda det året är helt värdelösa, även om jag tror att många är det.
Det är bara min åsikt och jag har hört att i Sverige får man tycka, tänka och säga vad man vill. Kanske inte hoppa på folk åt höger och vänster (vilket jag precis gjorde) men nu har jag iallafall framfört min åsikt. Nu är det eran tur!
Juste! Jag ska passa på att ge henne lite gratis publicitet nu när jag ändå håller på, hon behöver det säkert. Hon ser ju sina bloggläsare som älskare, vad hon inte vet är att jag är otrogen. Tokigt det kan bli.. Men vill ni läsa och få er ett gott skratt så kika in HÄR. Inte så läsvärt, men ändå kul.
Nu ska jag återgå till arbetet.
Next: Offerter
Then: Bokningar
Aufwiedersehn

1 kommentar:

Anonym sa...

KLOCKRENT INLÄGG, grattis !!!

/ Lilja