onsdag 13 maj 2009

Uttråkad någon?

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nja :P

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Najs :D

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Men vi ska hem ändå, Alle skulle bara ha en öl :P

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Perfekt! :D Fy vad jag är elak, men YES :D

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nej jag vet... Tack för att du påminner mig

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Tack du :)

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Hur fan lyckas man missa avfarten till älta!? Så svårt är det inte, människan är ju herregud busschaufför!!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Är duktig! Sitter på gullmarsokan nu och väntar på bussen den går 55

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Är och tar något prov...Är snart klar hoppas jag! <3

10. Din romantiska replik?
Nej jag tar Isola så får jag sitta ifred:P haha

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej! Ska på Idas inflyttningsfest:P själv?

Inga kommentarer: