lördag 9 maj 2009

Lördagsmorgon

Jahapp, man vaknar utt och tror att solen ska skina och temperaturen ska vara på väg uppåt.


Vad möts man av? Regn och några ynka +grader. Jag tycker att alla vädergubbar är lögnare just nu. Vad jag vet blev vi lovade sol och sommar värme den här helgen. Moder jord verkar inte vija göra oss glada. Nog talat om det.
Det var ju såhär jag ville ha det hela helgen

Ska snart röra mig mot stallet faktiskt, det är ridning som gäller. Längtar faktiskt och jag har räknat ut nu att om jag får jobbet som jag pratade om igår så kommer jag ha råd att fortsätta rida även efter studenten så det gjorde mig rätt glad!



Funderar även på om jag ska väcka min lilla pojkvän som ligger och sover. Vill väcka honom på ett sätt men på ett annat inte. Han är ändå sjuk så jag låter honom va. Är nog bäst så.





Förresten! Vad dåliga ni har blivit på att kommentera! Ni blir fler och fler läsare varje dag men det blir färre och färre kommentarer. Kom igen nu ! Kommentera mera!








Later on!

Inga kommentarer: