lördag 4 april 2009

Solskensbarn?

Guten Morgen!
Detta väder gör mig glad, ett lyckorus sprider sig
i hela kroppen! Idag vill jag inget annat än att bara vara ute i solen med gott sällskap. Gissa vad? Det är precis vad jag ska göra.
Nu om en timme så åker, eller går jag till stallet för en timmes ridpass, så jävla kul! Sen bär det av in till stan där jag ska möta Carro och Karolina för att fixa med lite grejer inför våran studentskiva som är imorgon.
När vi känner att vi har allt under kontroll och är färdigfixade så ska jag möta upp Fia och vad vi ska göra vet jag inte riktigt.
Kanske gör vi som alla andra stockholmare när det är vår och sätter oss på kajkanten vid slussen/Ga:stan och njuter av solen. Vem vet? Förmodligen blir det så.
Jag ska även försöka komma över ett par nya skor, känner att jag behöver utöka lite inför sommaren (det tycker inte min pojkvän men jag kan ju inte hjälpa att jag älskar skor?)
Nej, nu är det dags att borsta tänderna och göra sig klar!
Auf Weidersehn

Inga kommentarer: