onsdag 15 april 2009

Sjuk & Uttråkad

Hola!
Var ju som sagt på lägenhetsvisning igår och vet ni vad? Jag och Jonas flyttar senast den 1 Juli.

Lägenheten var verkligen jätte fin och jätte bra planerad så jag vill flytta nu nu nu!!!
Sitter fortfarande hemma med feber, inte kul var feberfri igårkväll och så vaknar man i morse och orkar knappt öppna munnen för att säga hejdå till sin käre pojkvän, så nu sitter jag och dricker massor med vatten, äter ipren som aldrig förr och tar det allmänt lugnt i hopp om att jag ska vakna frisk imorgon. Måste upp imorgon även om jag inte är frisk, först måste jag till praktiken, sen är det dags för jobb. Faktum är att jag tänker jobba och oraktika fast jag är skit sjuk imorgon, jag vill inte sitta här i soffan och bli uttråkad av mig själv längre... inte kul.

Funderar på om jag ska orka´mig ner till konsum och köpa glass eller om jag ska be Jonas fixa det på vägen hem? vad tror ni? Jag ska iallafall ta mig något att äta.


Auf wiedersehn

Inga kommentarer: