måndag 13 april 2009

Måndag som söndag

Här sitter man i soffan, så jävla trött! Man skulle kunna tro att jag va på årets största party igår men icke.
Gårdagen började faktiskt med att jag klev upp ur sängen och började städa badrummet, jag vet. Vem gör så? Iallafall, det blev jävligt rent och snyggt och jag belönade mig själv med lite frukost. Då vaknar le boyfriend till liv. När han sover sover han som törnrosa och det är otroligt kenpigt att få honom ur sängen. menmen
Han vaknade iallafall, klev upp och började städa med mig så hela lägenheten blev tiptop ren.

Det var inte bara städning igår, det var även födelsedagskalas på schemat. Jonas brorsa Jocke fyllde nämligen 19 igår, grattis igen!
Så vi tog oss till tyrerö centrum och köpte blommor och ett grattis kort innan vi begva oss till tyresö strand för att äta en mycket god middag.
Till förätt blev det lite påskmat med ägg, lax, sill o.s.v. Sedan blev der potatisgratäng med grillad entrecot eller om man hellre ville äta grillat lamm. Jag tog en entrecot och det var otroligt gott, tackar för det Mats.

Tårtan vi fick till efterrätt var också otroligt god, chokladtårta med någon form av marsipan botten, förstod inte riktigt hur det va men mmmm va god den var!

När middagen var slut kom Knuda & Alle för att hämta mig och Jonas och vi åkte hem för att göra oss iordning, jag skulle till älta på fest och Jonas skulle till Alle för att umgås.

Så hur slutade kvällen? Vill ni verkligen veta?
På grund av privata saker så höll jag för det första inte ens på att komma iväg till älta men lyckades tillslut iallafall ta mig dit, vad hände i älta då? Planerad fest som gick åt helvette, helt dött så jag beslöt mig för att åka hem till Tyresö igen, sagt och gjort.

Väl på bussen hem var jag tvungen att hoppa av innan jag skulle av för att knuda alle och jonas skulle åka och hämta jim så det var bara att hoppa av bussen och in i bilen. Inte mig emot egentligen för jag älskar att åka bil men det är inte så kul när man är akut kissnödig och bara vill hem och lägga sig i soffan.

Kvällen slutade iallafall med att killarna spelade poker och sedan blev det film som ingen såg förrutom Jonas. Jag menar, hur lätt är det att hålla sig vaken en hel film när man startar den kl 3 på natten? Inte så lätt så jag stupade innnan filmen slutade och gick tillslut och la mig i sängen runt halv 6 tiden imorse därför är jag så trött och känner mig nästan bakis.

Nu sitter jag i soffan, knuda är hemma och äter, Alle ligger på en madrass på golvet och Jim ligger inne i sängen och sover vad jonas gör vet jag inte, lite allt möjligt men springer mest runt och tjatar om hur sugen han är på nudlar så kvällens middag blir......





...TADAAAA! Nudlar! haha



Later on bitches!



Auf wiedersehn

Inga kommentarer: