tisdag 7 april 2009

Hur lätt är det att smörja in sig själv på ryggen?

Sådärja, då var man äntligen hemma! Eller ja, jag kom hem för en timme sen men iallafall.

Nu har jag satt ala mina tulpaner i vatten och det ser så fint ut där de står på köksbordet, riktigt vårigt ser det ut.


Ikväll är det bio med Madde & Jocke som gäller, mycket trevligt. Vi tänkte se Fast & Furious har hört att den ska vara sjukt bra och eftersom att de första två filmerna är sjukt bra så lär den här vara det också. Vin Diesel och Paul Walker är ju fantastiska båda två!


Nej, dags att hoppa in i duschen sen ska jag tvinga min kära pojkvän att hjälpa mig med lite B.U.S, jag menar, hur lätt tror ni att det är att smörja in sig jämt på ryggen? Inte så lätt så det är ju inte mer än rätt att han ska hjälpa mig, hehe!


Köpte denna på kicks och det är bara att hoppas på att den är bra, återkommer senare när jag vet svaret. Önska mig lycka till!
Auf wiedersehn

Inga kommentarer: