fredag 10 april 2009

Gästbloggare - Fia "Fisigaste i hela världen" Alpstig (Alpstuga)

Hej allihoppa, Fia här!


Nu undrar ni, vem är Fia?! - Jo, det är Josefine Alpstig, jag är en av Malins bästa kompisar och om ni gillar Malin kommer ni att älska mig, jag och Malin är typ exakt lika roliga och bara allmänt lika på alla konstiga sätt. Just nu så är jag, Malin, Lollo å Madde här! Samt Malins pojkvän, hans två vänner å Maddes kompis.
Vi är grymma, vi har faktiskt ganska kul trotts att killarna sitter å spelar TP!... suck...
men men, jag kan tala om att Madde, Malin å Lollo är några människor som betyder SJUKT mycket för mig och har gjort mig till den jag är idag så att säga :)

Här får ni en bild på mig, Lollo, Madde, Malin å Johanna i nian! <3





I'll be back ! Pussi!

Inga kommentarer: