fredag 3 april 2009

Födelsedag

God morgon sweeties!

Sovit gott? I hope so!

Jag har iallafall sovit finfint. Fick ju en ny säng igår och den är liite för mjuk men ändå skön.

Eftersom att det är min födelsedag idag (jo jag vet, ett jävla tjat om det) så väckte Jonas mig och sa grattis och kramades och sånt. När jag klev upp ur sängen några minuter efter allt kramande och pussande så bad han mig att komma ut i köket.

Gissa vad jag hittade i köket? Frukosten var uppdukat och på en tallrik låg ett wienerböd med ett ljus i, han är så söt!
Jaja, nu måste jag kila iväg till badrummet och göra mig i ordning innan jag drar till QHN (Quality Hotel Nacka)


Vi hörs med stor sannolikhet senare, eller ja. Om kan kommer in igen. Det är ju så otrolig fint väder uta, solen skiner och det ska bli hela 11 plusgrader under dagen, vet i och för sig aldrig om det stämmer men man kan ju hoppas!





Auf wiedersehn

Inga kommentarer: