torsdag 26 mars 2009

När kommer våren?


Ni anar inte hur mycket jag längtar till alla soliga och iallafall hyfsat varma vår dagar som man kan spendera på mysiga uteserveringar. Jag har en plan som jag just nu tror att jag kan genomföra. Den 3 april (min födelsedag:D) så tänkte jag samla ihop mina närmsta och placera dem på snaps på medis för en öl eller två för att fira mig smått, precis som förra året! Bara vädret håller i sig. Så jag har en liten fråga, jag behöver hjälp. Kan alla ni, mina små söta lärare be en liten bön eller något liknade till moder jord att det ska vara skinande sol nästa fredag? De är väl inte för mycket begärt? Förra året hade vi otrolig tur med både väder och värme denna dag och jag hoppas på en precis lika trevlig dag det här året. Även om jag fyller 19 och folk inte tycker att det är någon viktig ålder att fira så tycker jag det. Alla och allas födelsedagar är lika viktiga. Tänk bara på när ni var små , då var alla födelsedagar viktigast i världen och jag tänker inte släppa den tanken. Jag vill alltid ha kvar känslan kvällen före en födelsedag och veta när jag vaknar på morgonen att det här är min, bara min dag.



Inga kommentarer: