lördag 14 mars 2009

Melodifestivalen

Jag har kanske inte vart så jätte insatt i årets melodifestival men jag har iallfall lyssnat på alla låtar som ska vara med i finalen ikväll och jag säger inte detta för att jag är "kär" i Måns som alla andra verkar bra utan för att han har den bästa låten helt enkelt. Alcazar skulle också vara värdiga vinnare. Resten är ärligt talat inte så bra som jag tycker att det borde vara, menmen det är ju bara vad jag tycker och ikväll är det ca 3 miljoner svenskar som kollar på melodifestivalen och röstar på sina personliga favoriter och alla kan ju inte tycka samma sak. Dock hoppas jag att många håller med mig för då tror jag nog att det blir bra i Moskva där den stora finalen är.

Vem/Vilka tycker ni ska vinna?

1 kommentar:

Anonym sa...

vadå "kär" i måns, som alla andra ? :O