torsdag 12 mars 2009

Hejsan på er !

Nu är jag hemma från skolan , slutade halv ett men mötte upp Madde på gullmarsplan för lite snabbfika på espresso house sen en liten promenad och massor med värdelöst skitsnack. Eller ja vi hann me lite viktiga saker också.


Har precis vart ute med min lilla hund som vanligtvis bor hos mamma men eftersom att mamma lämnat stockholm för att åka skidor över en weekend så får jag snällt va hundvakt, vilket inte gör mig något egentligen.


Sitter och funderar över vad jag ska göra nu...Har inget som måste göras till skolan och ingenting annat att göra heller.. Kanske ska man ta en tripp till ett solarium och försöka att inte se ut som ett spöke längre? Hm, får se om jag orkar mig ner dit. Kanske ska man ta och städa lite här hemma?

Får se hur det blir, lutar åt att det blir städning tills jag tröttnar (dvs 10 minuters städning) och sen dra iväg och sola. Vad tror ni om det?


Eftersom att jag förmodligen kommer att tråka ut mig själv så kommer det flera inlägg innom kort. Kan bjuda på en härlig bild så länge!


Härlig utsikt från mitt rum i Österrike, tänk om man fick ha denna utsikt varje dag

Inga kommentarer: