fredag 27 mars 2009

Friday night

Ledsen för dålig update men shit happens;)

Sitter hemma med håret inlindat i en handuk och undrar varför jag ens funderar över att fixa håret och försöka få det snyggt, kolla ut genom fönstret liksom... Storm och snö/regn, som gjort för att sabba mitt hår. Jag kommer nu alltså att brottas med min fantastiska plattång för att sedan gå ut i detta futiga väder och få vågigt hår igen...vad är meningen? Varför tvätta och fixa håret om det ändå ska sabbas?

Jaja, jag kanske kan få sminket att sitta på plats iallafall? kanske får ta hjälp av ett paraply.
Eller så får jag köra på carros knep, istället för att köra med en primer innan sminket så att det sitter så kan man tydligen "spraya fast" sminket med hårspray självklart då med risk för att få halva innehållet i munnen men ska man vara fin får man lida pin som det så fint heter.

Okej, till sak! Anledninen till att jag sesperat försöker att fixa mitt hår och få sminket att sitta på plats är för att jag ska dra en liten middag på gondolen ikväll och efter det blir det antingen harry's eller något skönt mysigt häng på söder. Jag vet det låter kanske konstigt först gondolen sen sunkhak på söder men wtf, den absolut bästa stadsdelen i stockholm är just södermalm, det är mysigt, hemtrevligt och folk är sociala. Till skillnad på stureplan där folk bara är sociala om du har F E T plånbok, idag har jag ingen plånbok alls så det får någon annan lösa.


Hur ska ni spendera eran fredagkväll?
Hoppas iallafall att den blir lika trevlig som jag hoppas att min kommer bli ;)


Later on bitches

Inga kommentarer: