måndag 9 mars 2009

Bloggtorka

Som ni har märk så har det inte hänt mycket på bloggfronten senaste dagarna. Ber om ursäkt för det. Eller varför gör jag det egentligen? Det är ju min blogg och eftersom att jag tror på iallafall lite fri vilja så har jag väl iallafall rätt att bestämma själv när jag ska blogga och inte... Änså känner jag mig lite dum nu när jag har så pass många som läser min blogg.
Så nu tyckte jag att det va dags att uppdatera på riktigt men jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva... Tunghäfta och skrivkramp är inge vidare...

Kan iallafall berätta att denna vecka är den sista veckan någonsin som jag sitter i skolbänken, ja om jag inte får för mig att plugga på högskola senare men det har jag faktiskt inga planer på just nu.
Det är nämligen så att jag ska gå ut på praktik på ett hotell nästa vecka och jag ska vara där ända tills veckan innnan jag tar studenten, alltså inget mer plugg för min del!
Så jävla skönt!

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid min underbara pojkvän som ligger och beklagar sig överhalsont menmen vad ska man göra, Jag älskar honom ändå !


Ciao!

Inga kommentarer: