fredag 20 februari 2009

School

Wiie! Nu har jag hamnat i skolans datasal. Min kära klass har precis haft prov om Buddhism. Mycket intressant och det känns som att det gick riktigt bra för min del, får väll se resultatet sen efter sportlovet.

Just nu längtar jag bara tills denna skoldag tar slut så att jag kan åka hem till mamma och packa det sista inför resan till Österrike. När packandeet är klart ska jag bara åka hem och mysa med min käre pojkvän, eller ja mysa vet jag inte men umgås iallafall.

Tja, vad händer mer under dagen då förrutom skola och packa.. inte mycket alls skulle jag tro.. Kan ju berätta att jag och Jonas har vart tillsammans i 5 månader nu men det känns som att det är mer intressant när man har vart tillsammans 6 månader, alltså ett halvår men vad vet jag. Vad tycker ni? Ska man fira att man vart tillsammans i 5 månader eller ska man göra som vi gör och bara va som vanligt?

Kan också berätta att vi ska dra till globen centrum på lunchen och äta bananer och dricka choklad milkshakes, något som alla borde testa. Skitgott! Så vi får ta och tacka Sara för denna finfina idé.

/MW

Inga kommentarer: