tisdag 3 februari 2009

Gästbloggare

Hej hela världen (jag antar att det är så många som läser den här bloggen jämfört med min! höhö)

Det är så att det är självaste Fia som skriver här och nu. Jag & Malin har inget bättre för oss i vår lilla värld så därför så har vi skrivit i varandras lilla bloggar. men men, vad ska man skriva här då? Kanske vem jag är? Jo, mitt namn är Josefine Alpstig (även kallad Alpstuga) men jag kallas även för Fia eller Fisi, eller varför inte fisigaste i världen? Japp, sån är jag!

Så, hur känner jag å Malin varandra? Vi började i samma skola i Älta när vi skulle börja sjuan, vi var skitcoola! Vi gick dock då i olika klasser, men ungefär efter halva terminen så började hon i min klass, jag kommer ihåg henne som tjej med gigantiska ögon, långt hår, ljusa jeans, gympadojor å en liiiite förkort vit t-shirt, jappjappjapp. Undra hur hon kommer ihåg mig...?

Ja, så vi har alltså känt varandra ett bra tag, vi har varit med om en hel del.. Vi har skrattat, gråtit, bråkat, blivit sams, skrikit, sjungit, pratat om seriösa och oseriösa saker men allra mest har vi nog skrattat, vi har alltid sjuktkul ihop och det finns ingen som jag älskar att parta med så mycket som just denna underbara Malin Winter.

Så vad tycker jag om denna Malin Winter? Vi har haft våra uppåt och neråt backar, men på något sätt hittar vi alltid tillbaka till varandra, hon är en vän jag känner att jag kommer ha vid min sida mycket länge (jag hatar ordet föralltid, å använder därför det inte men jag skulle vilja), hon är en sån människa jag skulle kunna ringa mitt i natten å bara säga typ att jag har klippt naglarna och även fast hon inte säger det så vet jag att hon bryr sig. Jag har gjort mina dumma saker mot henne å hon har gjort några mot mig, men som sagt det finns något mellan oss som jag inte riktigt förstår mig på. (Nu ser jag att detta blev ett väldigt långt inlägg, men jag fortsätter ändå!) Vi hittar alltid på nya äventyr tillsammans å jag hoppas att du förstår att jag alltid kommer stå vid din sida. I love you, you know! <3

(Som ni ser har vi även bytt hårfärger ett antal gånger, det är PARTY)

Inga kommentarer: