fredag 13 februari 2009

Fredag!

Hejsan!
Jag har haft en sjukt dålig blogg-vecka men vafan man kan ju inte vara bäst jämt? haha!
Hade bara en lektion idag som bestod av filmtittande, känndes lagom nödvändigt.
När skoldagen (morgonen?) var slut så åkte jag till Fia och väntade på att hon skulle bli klar så att vi kunde åka och handla.
Blev en jättefin kornblå kjol som sitter högt i midjan, en aprikosfärgad stor slapp tröja med massa galna detaljer på och sen två par skor. Yeei!
Köpte lite alla hjärtans dag grejer också men det skriver jag inte vad det är för något här eftersom att herrn kan se då och då blir det ju ingen överaskning som ni säkert förstår.
Nu är jag helt slut eftersom att jag städat hela lägenheten, tvättat all tvätt och nu lagar jag mat. Hemmafru varning på mig! Hjälp!
Menmen, nu ska jag fixa klart maten.... Tortelini med ostsås blir det, sjukt gott!
Hörs imorgon eller senare ikväll !
Ciao!

Inga kommentarer: