torsdag 19 februari 2009

Bullshit

Skitsnack eller inte vem bryr sig?
Varför ska vissa människor bli så himla upprörda över småsaker så att de måste hota folk med att slåss? Visserligen slåss de aldrig, det är bara tomma hot. Det är underligt det där med människor som tror för mycket om sig själva och har för hög grad av självförsvar. Vilka är det som gör detta då?
Jo, människor med taskig självkänsla och dåligt självförtroende. Alltså, alla aggressioner de har emot sig själva kastar de på någon annan oftast helt utomstående person som oftast inte fattar ett skit av vad som hänger. Seriöst? Tror ni på allvar att ni får bättre självförteoende och självkänsla av att kasta hat på andra? Det tror minsan inte jag, jag tror att det är just sådana saker som får folk att deppa över självförtroendet.
Men det är ju bara vad jag tycker.


Det finns en anledning till varför jag skriver detta och om du läser detta (ja, jag har inte nämt något/några namn men ni och vi andra vet vem/vilka det rör sig om) så kan du väl inse att du beter dig pinsamt och patetiskt. Till och med dina vänner skäms för dig just nu, så vad tjänar du på detta?



Fuck off!
Now, time for life! ;)

Inga kommentarer: