torsdag 19 februari 2009

Aperna mamma, alperna!

Här kommer jag att spendera min tid nästa vecka. Kommer att bli otroligt skönt och sjukt kul.
Detta är alltså Mauterndorf i Österrike och det är ju inte bara skidåkningen som är sjukt nice. Maten är ju helt underbar och om man blir vad man äter så kommer jag komma hem som en wiener schnitzel med potatissallad (självklart sån som är gjord på vinäger och inte majonäs)
Det kommer att bli great!



Det enda som inte är great är att jag åker till Österrike på lördag som är min älsklings 20-års dag, inte lika kul men jag tror att han klarar sig finfint med sina vänner under dagen och kvällen. Så jag får snällt fira honom när jag kommer hem igen och då har jag hört att det blir mega fest så då har jag något att se fram emot även när jag kommer hem ifrån alperna!


Inga kommentarer: