lördag 17 januari 2009

Tjejkvällar!

Hej hallå dagboken!

..eller bara go'kväll?! :D

Gårdagen var ur mysig! Först var det middag och tårta hemma hos mamma som fyllde år och efter mycket kramande på mormor och väldigt mycket tårta så bar det av hemmåt, mötte upp Madde & Fia på vägen och vi spenderade kvällen med att dricka vin, snacka skit och spela motorstorm tills klockan va 20 i 4 på natten då flickorna beslöt sig för att åka hem.
Då hade även Jonas kommit hem från en kväll med grabbarna så det var bara tack & Go'natt i stort sett.
Idag har jag inte gjort mycket alls, missade ridningen för att jag försov mig.... Duchade istället ca 1,5 timme i alldeles FÖR marmt vatten. Omijlövänligt men oj vad jag kände mig värd det på något vis.
Sen degade jag lite i soffan innan jag hjälpte Jonas att damsuga och städa lite så nu är det tipp topp här hemma ! :)
För ca 2 timmar sen kom Knuda & Alle och hämtade Jonas så åkte de och köpte mat som de sadan har lagat här. Lövbiff med bea-sås och asgod potatis, eller ja, för mig är ju all potatis god. Jag är lite av en håkan-bråkan när det kommer till potatis haha!
Pojkarna ska iallafall ut ikväll men jag orkar inte hänga med och dessutom kommer lönen om en vecka så jag är väll inte överdrivet rik för tillfället men jag är inte ledsen för det.
Ikväll bär det nämligen av mot liljeholmen. Ska plocka upp Fia på gullmarsplan för att sedan åka vidare till Malin L där även Madde är så ikväll blir det återigen en tjejkväll med vin. MYCKET mysigt måste jag säga fast nu när jag skriver det så låter det som att vi är 45 och inte 18, menmen sånt är livet !
Ciao!

Inga kommentarer: