tisdag 27 januari 2009

Boooored

Vad blir ditt namn baklänges? Nilam Retniw
Har du gjort en snöängel i år? Nej, inte en enda
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? tja, 2 timmar kanske..?
Platt eller lockigt hår? Vågigt när jag har långt hår, rakt när jag har kort
Är du kär i någon? Oh ja!
Vad gör du när det regnar? Om det är på sommaren år jag ut. Som det är nu håller jag mig inne!

Vem ringde du senast? Fia
Har du någon gång testat karate? Nej
Vilken mobilringsignal har du? Timo Räisänen - Lovers are lonely
Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites!
Första sporten du gick på? Simning faktiskt

Vad längtar du efter mest just nu? Att lektionen ska sluta
När åt du senast en fiskbulle? Rätt länge sen, måste göra det snart
Vad drömde du inatt? Ingen aaning, kommer faksitk inte ihåg
Vilken tv-serie är bäst? Grey's anatomy, OTH, Lasvegas
Kan du gå ner i spagat? nej, jag kunde när jag va typ 7

Vad åt du senast?
Kanel gifflar
Höga eller låga strumpor? Beror på skor?
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att solen ska slockna?
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Det händer
Röd, grön, blå eller gul mjölk? Låglaktos/laktosfri och den är ju typ grön?
Vad har du för färg på ditt påslakan? Svart & grått
Vad ska du döpa ditt/dina barn till? Liam & Adina
Sommarregn eller snö? Sommarregn är underbart (om det är sent på kvällen alltså)
Snyggaste läraren? Snygga lärare existerar inte på min skola...
Är du mörkrädd? Ja, grovt!
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? haha ja, jag fick ett par waaaay too BIG av Helene när jag fyllde 16 tror jag det va.

Riktig gran eller plastgran? Riktig
Godaste drickan till frukosten? Oboy
Vem kramade du senast? Jonas imorse
Älskar du att sjunga? Alltid!
Duscha eller bada? Bada, fast ibland ducha
Kan du ditt mobilnr utantill? Yesyes ja
Har du tråkigt? yes
Har du gråtit i skolan nån gång? Nej
Stockholm City, Metro? Metro, fast .se va ju bäst?
Hur tar du dig till skolan? Buss
Har du någonsin sminkat dig som punkare? haha nej

Vad var det senaste som fick dig att skratta? Killarna i klassens redovisning om vårdad klädsel hahah
Vad blir du glad av? Mycket
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Madde, Pappa
Vad skulle du behöva just nu? Ett par skönare skor och en puss!
Vilken tid gick du upp idag? 06:20
Vad var det första du sa i morse? Aj helvette! (när jag brände fingret på plattången)

Senaste personen som fick dig arg? Mamma
Senaste låten du lyssnade på? Lady GaGa - Lovegame
Senaste personen du tänkte på? Madde
Vilken parfym använder du? B Delicuous (DKNY) & Heiress (Paris Hilton)
Vilket schampoo använder du? L'oréal elvital nutri gloss

Har du nånsin gråtit över en tjej? Tja det har jag väl?
Vad har du gjort idag? Vart i skolan
Var det kul? Ja, det är så trevligt så med rätt sällskap!
Vad är du allergisk mot? Tydligen laktos och ibland viss pollen
Var har du ont? Näsan och halsen
Var du glad igår? Nej faktisk inte, va på skit dåligt humör hela dagen
Vad ska du göra NU? Dricka upp min cola sen sluta skolan och bege mig mot Fia

Inga kommentarer: