onsdag 15 oktober 2008

Färdiga köttbullar

Sitter i köket och har precis käkat köttbullar och makaroner och kommit fram till att hemmagjorda köttbullar är sååå mycket godare än t.ex. mamma scans färdiga köttbullar, inte för att det är något fel på dem men det är inget rätt med dem heller. Nej hemmagjorda är bäst helt enkelt.
Snart trillar lillebror in från träningen och ska käka och sk fråga honom om han kan klara av att va ensam tills mamma kommer hem vid halv 11 ikväll vilket han borde klara av då han är 12 år och mest ägnar sig åt att spela fifa på x-box..ja that's the shit tydligen, vad vet jag?
Och medans han ägnar sitt liv åt denna (enligt mig) meningslösa sysselsättningen så tänkte jag ta mig till tyresö för att mysa hemma hos Jonas, vad som är the shit enligt mig!

See you soon

Inga kommentarer: