tisdag 23 september 2008

Ta mig tillbaka!


Varför va sommaren tvungen att ta slut så snabbt? Jag har precis insett att det inte kommer att bli varmt igen på ca 9 månader. Jag kan iallafall glädja mig åt att sommaren 2008 är den hittills är den bästa i mitt liv. I en vecka (eller va det mer?) Så bodde vi praktiskt taget hemma hos louie och käkade massa god grillad mat varje dag, givetvis med lou's specialare, tzatziki med super mycket vitlök. Vi luktade säkert skit gott efter varje gång vi käkat men vad spelade det för roll? Och alla nya underliga människor man träffat på konstiga fester och ute i skärgården. Det är bara en liten liten del av sommaren resten kommer en annan gång. Nu vänder vi oss mot hösten och känner oss lyckliga över att få film-mysa med folk vi tycker om och självklart. Använda stora stickade tröjor och halsdukar. Jo, hösten är nog rätt mysig trots allt.


Later

Inga kommentarer: