torsdag 18 september 2008

Gäst inlägg

Hej hopp alla trevliga malins-blogg-läsare! Hoppas att allt rullar på som vanligt! :)

Om ni inte har förstått det, så är det så att en av Malins absolut bästa vänner sitter här vid datorn, d.v.s. Fia, även kallas "fisigast i världen"! Malin håller på å packar lite pryttlar till flytten som sker inom ungefär två veckor :)


Vi sitter å lyssnar på Lady Marmalade (stavning?) å sjunger såå otroligt fint till, ni skulle vara här å lyssna, IDOL HERE WE COME! Mohaha.



Här är en bild på mig & Malin på nyårsafton, bästa nyårsafton verkligen, vi är sjuktligt bra å bäst när vi är tillsammans, så partaja med oss så lovar vi att det blir PARTEJ!

Om ni nu känner att GUUUUD vilken underbar tjej denna Fia verkar vara, så finns jag på http://alpstig.blogg.se inte för att jag uppdaterar så ofta, men där är jag i alla fall.

Nu ska jag kaaaanske hjälpa malin, eller så sjunger jag bara vidare (nu lyssnar vi på PINK)

Pusshej

Inga kommentarer: