måndag 8 september 2008

Bloggtorkan över?

Jag har helt enkelt haft annat kul för mig än att blogga. Men nu eftersom jag ändå inte kan sova så kan jag berätta om helgen.

Dagen startade inte på bästa tänkbara sätt då jag vaknade upp med feber och megaförkylning, men jag käkade massa ipren och kände mig lite friskare och tog mig hela vägen till stan för att klippa mig och som ni såg i tidigare inlägg så blev det kort men jag är nöjd och det är väll det som är det viktigaste I guess. Sen åkte jag hem till Madde och umgicks med henne och Malin ett tag innan det var dags att bege sig hemmåt för att byta kläder och fixa iodning sig till middagen som en mycket trevlig kille bjöd på, det blev grillat med skivad potatis och sås med kantareller som denne trevlige kille hade plockat i skogen (läs:Vivo) alldeles själv, duktigt! Efter middagen blev det fillm och allmänt mysande och jag blev kvar till lördagsmorgonen då det var dags att bege sig mot stallet där ridlektionen gick alldeles skit bra rent ut sagt!

Efter stallet så mötte jag upp Madde, hennes mamma och Anders i tyresö C för en runda i "barnförbjudna affären" och sedan bar det av till Anders mamma i s-tälje där vi lämnade en TV och sen skulle Madde tydligen köpa nya ridkläder så vi åkte till hööks i kungens kurva. Sedan var det snabbt hem till madde för att hämta en plattång och sedan bar det av mot Älvsjö för snabbdusch och iordninggörande för ännu en färd till tyresö där jag mötte Johanna och drog på en lugnt trevlig fest, vi tackar för det.

Söndagen blev kort för mig då jag vaknade 4 på eftermiddagen, drog till älta å käkade pizza med madde, gick upp till henne åt lite godis och åkte sedan hem och sov.

Ja det va min helg det, jag hade det skit trevligt hela helgen och jag vill tacka mitt supertrevliga sällskap för denna helg.

Nästa helg fyller Johanna 18, då blir det utgång och vi hoppas att du blir nöjd med allt!

Over and out

Inga kommentarer: