söndag 17 augusti 2008

Söndag

Jag trode aldrig att det skulle hända, men tro det eller ej men jag har trots misstänkt huvudvärk och en enorm knä smärta vaknat upp en söndag och känt mig otroligt lycklig. Det är inget jag tänker skämmas över, jag lever livets glada dagar nu och har aldrig mått så bra, samtidigt som min plånbok aldrig har mått så dåligt. Men vad spelar det för roll egentligen?
Jag sprang ju midnattsloppet igår och det gick åt helvette för jag va tvungen att avbryta efter 4,5 km pga ett skevt knä...som idag är ännu skevare men vafan, jag mår bra, jag dog inte jag har kvar alla mina vänner och jag hade det otroligt trevligt på Metró efter. Jag tackar för det!
Sedan har jag ett tips till alla er som funderar på att springa, va inte ute till halv 5 dagen innan, man blir tokigt trött, men trotts detta så lyckades jag tagga till otroligt och allt gick skitbra till nån nissa sprang på mig så jag va tvungen att trampa snett och vrida till knät, men vafan,´jag bröt iallafall inga ben!

Va stolta över er själva och lär er att älska livet!
vi lever ju trots allt bara en gång:)

Inga kommentarer: